Til DNT.no forside
Tur til Sandhaug med DNT Oslo og Omegn i forbindelse med Sandhaugs 125 års jubileum.

Ønsker du å bo hos oss på Sandhaug?

Bestill gjerne ditt opphold via hyttebestilling.dnt eller ta kontakt med oss på e-post eller telefon.

Publisert: 07. august 2023
DNTs tilbud

Bestill overnatting

For å bestille seng/rom med fullpensjon benytte DNT sin online booking.

Bestill overnatting på hyttebestilling.dnt.no

Mer informasjon

Ring eller send en e-post. Kontaktinformasjon finner du her

Åpningstidene våre finner du her.

For å bestille rom på e-post, sender du følgende informasjon til sandhaug@dnt.no:

• Ankomstdag
  • Avreisedag
  • Antall personer, fødselsår på barn/ungdom
  • Navn og telefonnummer på den som bestiller.

Det skal lønne seg å være medlem

Er du DNT medlem får du rabatt på både overnatting og mat.

Skal du overnatte i mer enn 2 døgn, vil du spare inn igjen medlemskapet. Samtidig støtter du DNTs arbeid med tilrettelegging for turer og gode opplevelser i fjellet.

Som medlem i DNT får du blant annet medlemspris på DNTs 550 hytter, rabatt på friluftsutstyr og på DNT-turer. Du støtter vårt arbeid med å merke og rydde stier i Marka og på fjellet og drifte DNT-hyttene.

Bli DNT Medlem

Avbestilling

Avbestillingsregler:

• Ved avbestilling 8 dager før ankomst gis det full refusjon av oppholdet, minus et adm gebyr på 300 kr.
    • (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles torsdag uka før innen kl. 23:59)
  • Ved avbestilling 0-7 dager før ankomst gis det ingen refusjon av oppholdet.

Vi minner om at det er mulig å komme til hytta uten å bestille opphold på forhånd.

Avbestillingsregler gjelder uavhengig av vær, føre og sykdom.

For grupper og bedrifter gjelder egne vilkår.

For fellesturer/ kurs og arrangement gjelder andre vilkår.

Avbestillinger tas direkte med hytta

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem